اطلاعیه شماره 3

پیرو اطلاعیه های قبلی ، به اطلاع دانشجویان محترم میرساند :

1-چگونگی ارسال درخواست الکترونیکی و چگونگی پیگیری آن به صورت فایل راهنما در وب سایت دانشگاه قرار داده شده است.

2-دانشجویان محترم دقت نمایند اعتراض به نمرات فقط از طریق درخواست "تجدید نظر نمره" که مستقیم به استاد ارسال می شود امکان پذیر می باشد .

3-مشاهده می شود دانشجویان درخواست هایی همچون اصلاح نام و نام خانوادگی در سامانه ، اصلاح نمره ، انتخاب واحد و ... را از طریق درخواست ها ارسال می کنند و متاسفانه به دلیل اینکه پاسخ کارشناسان را مطالعه نمی نمایند مجددا به صورت چندباره درخواست را ارسال می نمایند. دانشجویان دقت نمایند نحوه پیگیری درخواست ها نیز در قسمت راهنمای سامانه آموزش قرار داده شده است . لطفا از ارسال درخواست های تکراری جدا پرهیز نمایید.

4-دانشجویان دقت نمایند در زمان انتخاب واحد تا حد امکان واحدهایی که مقدور می باشد را اخذ نمایند و در صورتی که دیگر امکان اخذ واحد نبود می بایست تا زمان حذف و اضافه منتظر باشند و در صورتی که در زمان حذف و اضافه هم امکان اخذ نبود ، درخواست اخذ واحد را برای کارشناسان آموزش ارسال نمایند.

همکاری شما دانشجویان محترم به بالارفتن کیفیت پاسخ دهی کمک شایانی خواهد کرد. 

اطلاعیه شماره 2

پیرو اطلاعیه شماره 1 ، مجددا متذکر می شویم انتخاب واحد منحصرا اینترنتی بوده و توسط شخص دانشجو انجام می پذیرد و کارشناسان آموزش به هیچ عنوان انتخاب واحد به صورت حضوری یا تلفنی انجام نخواهند داد. ضمنا در صورتی که به هر دلیل در امر انتخاب واحد دچار مشکلی شده اید می توانید با ارسال درخواست الکترونیکی مشکل خود را با کارشناسان آموزش بیان نمایید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود .

 اطلاعیه شماره 1

ضمن عرض شادباش به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، توجه دانشجویان محترم را به نکات ذیل در زمان انتخاب واحد جلب می نماییم :

 1-    انتخاب واحد منحصرا به صورت اینترنتی توسط خود دانشجو انجام خواهد پذیرفت و به هیچ عنوان توسط کارشناسان آموزش انجام نخواهد شد.

2-    دانشجویان موظف هستند حتما طبق چارت مصوب دانشگاه واحدهای خود را در ترم بهمن سال تحصیلی 96-95 اخذ نمایند.

3-    با توجه به ارتقای سامانه آموزشی و امکان برقراری ارتباطات از طریق راه دور ، خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکلات و عدم وجود واحد مورد نظر خود ، به صورت الکترونیکی درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان آموزش آن را بررسی و پاسخ مناسب را به شما بازگردانند.

4-    دانشجویان محترم دقت داشته باشند جهت انتخاب واحد می بایست شهریه ثابت خود را منحصرا از طریق سامانه آموزشی به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند و سپس اقدام به انتخاب واحد نمایند.

5-    خواهشمند است در هنگام انتخاب واحد عجله ننموده و با آرامش نسبت به اخذ واحد های خود اقدام نمایند.

6-    دانشجویان محترم دقت نمایند، در صورت نبود واحد مورد نظر در لیست دروس شما ، دلیلی بر عدم ارائه واحد درسی نیست. خواهشمند است قبل از توجه به شایعات نسبت به ارسال درخواست الکترونیکی و کسب اطلاع از کارشناسان آموزش سوال کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

7-    دقت نمایید ، با توجه به حجم بالای درخواست ها در زمان انتخاب واحد ، به مدت سه روز کاری زمان پاسخ به سوالات و درخواست های شما دانشجویان محترم می باشد . خواهشمند است با صبر و بردباری منتظر دریافت پاسخ از کارشناسان آموزش باشید و آن را در کارتابل نامه های خود در سامانه آموزش دانشگاه مشاهده نمایید . 

 

قابل توضیح است کلیه اطلاعات مورد نظر در زمینه انتخاب واحد از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد . 

enn      ElectralRequest

Plan        AnswerRquest   

EBN      card

  fee   teach

EntekhabVahed Takhir   X2

به اطلاع میرساند ، موسسه آموزش عالی شرق گلستان در نظر دارد به مناسبت 16 آذر ماه ، روز دانشجو ، مراسمی در سالن همایش های دانشگاه برگزار نماید. بدینوسیله از کلیه دانشجویان محترم و استادان محترم و همچنین کارکنان دانشگاه دعوت می شود در روز سه شنبه 16 آذرماه در این مراسم حضور به هم رسانند.

 

اطلاعیه جدید :

پیرو اطلاعیه های منتشر شده قبلی ، به اطلاع میرساند به دلیل برگزاری مراسم با شکوه کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان با حضور سردار سلامی ، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب و همچنین به دلیل تکریم شهدای دانشجو استان گلستان ، به اطلاع میرساند برگزاری مراسم روز دانشجو به جای روز سه شنبه ، در روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در سالن همایش های دانشگاه برگزار می گردد.

قابل توجه است برگزاری بازارچه محصولات فرهنگی و هنری در روز سه شنبه و چهارشنبه برپا خواهد بود .

 

photo 2016 12 06 09 38 39

 بازارچه و نمایشگاه محصولات هنری و فرهنگی

در نظر است در جنب این مراسم ، بازارچه و نمایشگاهی از محصولات فرهنگی و هنری دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاه و دیگر دانشگاه های شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان با محورهای ذیل برگزار گردد . قابل توضیح است حضور دانشجویان ، کارکنان و استادان و اعضای هیئت علمی دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان در این بازارچه و نمایشگاه بلامانع می باشد .

 

 

- آشپزی : غذاهای سنتی و محلی و بومی

- صنایع دستی : هر نوع صنایع دستی که در منطقه محل زندگی دانشجویان شناخته می شود .

- شعر : سروده های جدید در انواع سبک های شعر

- موسیقی : آهنگ سازی ، ترانه سرایی ، تک نوازی ، خوانندگی و ....

- محصولات هنری :

1-محصولات کار دست: به مانند تابلو فرش ، چرم دوزی ، گلیم ، صنایع چوب  و ...

2-محصولات چند رسانه ای : به مانند تولید نرم افزار های چند رسانه ای ، فیلم ، کلیپ ، انیمیشن و ...

3-عکس : به مانند عکس های منحصر به فرد از مناظر ، اشخاص ، مناسبت ها و ...

4-طراحی و نقاشی و خطاطی : به سبک های مختلف

و هر نوع کارهای دستی و محصولات تولید شده توسط دانشجویان و استادان و کارکنان

 

همچنین از کلیه دانشجویان ، استادان و کارکنان نیز دعوت می شود علاوه بر شرکت در بازارچه و نمایشگاه ، در برگزاری مراسم روز دانشجو در سالن همایش های دانشگاه اعم از خوانندگی ، تک نوازی ، شعر ، سخنرانی ، برگزاری مسابقه و ...  همکاری نمایند .

 

 

توضیح : فروش این محصولات در این بازارچه و نمایشگاه آزاد می باشد و هر نوع درآمد مختص ارائه دهنده محصول می باشد.

 

در پایان از کلیه استادان مدعو ، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ، و حتی دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان دعوت می شود در صورت علاقه در این بازارچه و نمایشگاه شرکت نمایند  و محصولات خود را به فروش یا به نمایش بگذارند. 

 

خواهشمند است جهت هماهنگی های لازم و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه با شماره های :  

093505738314 و 09387132584

 

و در ساعات اداری با شماره  01733383816  تماس حاصل نمایید . 

MAAlert

  ضمن عرض تبریک و خیرمقدم خدمت پذیرفته شدگان محترم ، لذا بدینوسیله به دلیل اطلاع رسانی دقیق و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه های شما عزیزان ، بدینوسیله زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام در پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد به اطلاع میرساند :

زمان ثبت نام : از روز چهارشنبه 12 آبان ماه از ساعت 8 صبح لغایت 15:30 لغایت 20 آبان ماه

 

مدارک لازم جهت ثبت نام :

-اصل شناسنامه به همراه دو سری فتوکپی از کلیه صفحات آن

-اصل کارت ملی به همراه دو سری فتوکپی از آن

-اصل کارت پایان خدمت به همراه دو سری فتوکپی از آن(مختص آقایان پذیرفته شده در صورت وجود)

-شش قطعه عکس 4*3 (مختص آقایان دارای کارت پایان خدمت و خواهران)

-دوازده قطعه عکس 4*3 (مختص آقایانی که از معافیت تحصیلی استفاده کرده اند)

-اصل مدرک کارشناسی(در صورت نداشتن دانشنامه ، اصل گواهی موقت یا نامه ای مبنی بر فراغت از تحصیل یا پر کردن فرم مربوطه(به تذکر شماره 3 این اطلاعیه توجه فرمایید)) به همراه دو سری فتوکپی از آن

 

مدارک بالا جهت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول که در شهریورماه اسامی آنان اعلام گردید نیز مورد قبول می باشد.

 

  تذکرات:

1-پذیرفته شدگانی که در حال حاضر مدرک مقطع کارشناسی خود را ندارند ولی تا پایان شهریور ماه(31 شهریور) مقطع کارشناسی آنان به پایان رسیده است، ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد. در صورتی که تاریخ فارغ التحصیلی مدرک کارشناسی آنان تا پایان شهریور ماه نباشد امکان ثبت نام در ورودی مهرماه نمی باشد . همچنین در صورتی که کلیه واحدهای آنان در مقطع کارشناسی به پایان رسیده باشد و مدرک آنان تا تاریخ 30 آذرماه صادر گردد به صورت مشروط با اخذ تعهد نامه ثبت نام به عمل می آید ولی در صورتی که واحد های آنان در مقطع کارشناسی باقی مانده است ،  قبولی آنان طبق دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور کان لن یکن تلقی خواهد شد.

2-از پذیرفته شدگانی که معدل قید شده در مدرک تحصیلی آنان با معدل قید شده در زمان ثبت نام مغایرت داشته باشد ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد تا مراتب جهت تعیین و تکلیف نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال گردد.

تبصره: تذکر فوق الذکر در صورتی که پذیرفته شده در هنگام ثبت نام دانشجوی ترم آخر بوده است به شرط تکمیل فرم ذیل از دانشگاهی که مقطع کارشناسی خود را در آنجا به پایان رسانیده اند بلا اشکال می باشد .

دانلود فرم معدل دانشجویان ترم آخر

3-آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هر دلیل قادر به دریافت اصل مدرک تحصیلی خود(دانشنامه) یا گواهی موقت آن نشده اند ولی تحصیل آنان قبل از پایان شهریور ماه به پایان رسیده است ، می بایست فرم ذیل را دریافت و به مهر و امضا دانشگاهی که در آن مقطع کارشناسی خود را به اتمام رسانیده اند برسانند و تحویل دهند.

دانلود فرم پذیرفته شدگانی که مدرک تحصیلی خود را دریافت نکرده اند

4-آن دسته از پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی آنان ، کارشناسی ناپیوسته می باشد ، می بایست در هنگام ثبت نام مدرکی ارائه نمایند که در آن معدل کاردانی آنان ذکر شده باشد. همچنین می بایست تاییدیه مدرک کاردانی خود را نیز دریافت و به این موسسه ارائه نمایند.(جهت دریافت تائیدیه کاردانی می بایست با مراجعه به این موسسه و ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی ، نامه ای رسمی از این موسسه دریافت و به دانشگاهی که مدرک کاردانی خود را اخذ نموده اید ارائه نمایید تا نامه تائیدیه کاردانی به این موسسه ارسال گردد.). در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص این بند با مسئول ثبت نام با شماره های ذیل این اطلاعیه تماس حاصل نمایید.

توجه : جهت هرگونه سوال می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 15:30 ، با کارشناس تحصیلات تکمیلی و مسئول ثبت نام ، آقای مهندس شهرابی با شماره 01733383816 در ساعت اداری ، و در ساعات غیراداری با شماره 09387132584 ،تماس حاصل نمایید .همچنین پذیرفته شدگان عزیز می توانند جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های این موسسه ، می توانند با عضویت کانال تلگرامی این موسسه جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها را دریافت نمایند . لینک عضویت در کانال تلگرامی این موسسه در صفحه اول وب سایت این موسسه قابل دریافت می باشد.همچنین می توانید جهت طرح سوالات خود از ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید نیز استفاده نمایید . 

 

 

KTR