انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395

 

اطلاعیه شماره 3

پیرو اطلاعیه های قبلی ، به اطلاع دانشجویان محترم میرساند :

1-چگونگی ارسال درخواست الکترونیکی و چگونگی پیگیری آن به صورت فایل راهنما در وب سایت دانشگاه قرار داده شده است.

2-دانشجویان محترم دقت نمایند اعتراض به نمرات فقط از طریق درخواست "تجدید نظر نمره" که مستقیم به استاد ارسال می شود امکان پذیر می باشد .

3-مشاهده می شود دانشجویان درخواست هایی همچون اصلاح نام و نام خانوادگی در سامانه ، اصلاح نمره ، انتخاب واحد و ... را از طریق درخواست ها ارسال می کنند و متاسفانه به دلیل اینکه پاسخ کارشناسان را مطالعه نمی نمایند مجددا به صورت چندباره درخواست را ارسال می نمایند. دانشجویان دقت نمایند نحوه پیگیری درخواست ها نیز در قسمت راهنمای سامانه آموزش قرار داده شده است . لطفا از ارسال درخواست های تکراری جدا پرهیز نمایید.

4-دانشجویان دقت نمایند در زمان انتخاب واحد تا حد امکان واحدهایی که مقدور می باشد را اخذ نمایند و در صورتی که دیگر امکان اخذ واحد نبود می بایست تا زمان حذف و اضافه منتظر باشند و در صورتی که در زمان حذف و اضافه هم امکان اخذ نبود ، درخواست اخذ واحد را برای کارشناسان آموزش ارسال نمایند.

همکاری شما دانشجویان محترم به بالارفتن کیفیت پاسخ دهی کمک شایانی خواهد کرد. 

اطلاعیه شماره 2

پیرو اطلاعیه شماره 1 ، مجددا متذکر می شویم انتخاب واحد منحصرا اینترنتی بوده و توسط شخص دانشجو انجام می پذیرد و کارشناسان آموزش به هیچ عنوان انتخاب واحد به صورت حضوری یا تلفنی انجام نخواهند داد. ضمنا در صورتی که به هر دلیل در امر انتخاب واحد دچار مشکلی شده اید می توانید با ارسال درخواست الکترونیکی مشکل خود را با کارشناسان آموزش بیان نمایید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود .

 اطلاعیه شماره 1

ضمن عرض شادباش به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، توجه دانشجویان محترم را به نکات ذیل در زمان انتخاب واحد جلب می نماییم :

 1-    انتخاب واحد منحصرا به صورت اینترنتی توسط خود دانشجو انجام خواهد پذیرفت و به هیچ عنوان توسط کارشناسان آموزش انجام نخواهد شد.

2-    دانشجویان موظف هستند حتما طبق چارت مصوب دانشگاه واحدهای خود را در ترم بهمن سال تحصیلی 96-95 اخذ نمایند.

3-    با توجه به ارتقای سامانه آموزشی و امکان برقراری ارتباطات از طریق راه دور ، خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکلات و عدم وجود واحد مورد نظر خود ، به صورت الکترونیکی درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان آموزش آن را بررسی و پاسخ مناسب را به شما بازگردانند.

4-    دانشجویان محترم دقت داشته باشند جهت انتخاب واحد می بایست شهریه ثابت خود را منحصرا از طریق سامانه آموزشی به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند و سپس اقدام به انتخاب واحد نمایند.

5-    خواهشمند است در هنگام انتخاب واحد عجله ننموده و با آرامش نسبت به اخذ واحد های خود اقدام نمایند.

6-    دانشجویان محترم دقت نمایند، در صورت نبود واحد مورد نظر در لیست دروس شما ، دلیلی بر عدم ارائه واحد درسی نیست. خواهشمند است قبل از توجه به شایعات نسبت به ارسال درخواست الکترونیکی و کسب اطلاع از کارشناسان آموزش سوال کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

7-    دقت نمایید ، با توجه به حجم بالای درخواست ها در زمان انتخاب واحد ، به مدت سه روز کاری زمان پاسخ به سوالات و درخواست های شما دانشجویان محترم می باشد . خواهشمند است با صبر و بردباری منتظر دریافت پاسخ از کارشناسان آموزش باشید و آن را در کارتابل نامه های خود در سامانه آموزش دانشگاه مشاهده نمایید . 

 

قابل توضیح است کلیه اطلاعات مورد نظر در زمینه انتخاب واحد از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد .