مراسم بزرگداشت روز معلم

به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تکریم اساتید و پیش‌کسوتان عرصه تعلیم و تعلم، در تاریخ 13 اردیبهشت 1402 مراسمی با حضور سرپرست  مؤسسه جناب آقای دکتر براتعلی منفردی راز در محل سالن اجتماعات مؤسسه برگزار گردید. 

برنامه با تلاوتی چند از قرآن کریم آغاز گردید و پس از طنین انداز شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر منفردی راز به سخنرانی پرداختند. ایشان ضمن تبریک این روز مهم و ابراز یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی منجمله شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری، به بیان جایگاه والای معلم پرداختند. همچنین در ادامه سخنرانی گزارشی از وضعیت کمی و کیفی آموزش در مؤسسه آموزش عالی شرق گلستان را ارائه کردند. سپس جناب آقای دکتر حسین گلچینی به نمایندگی از اعضای هیئت مؤسس به سخنرانی پرداختند و ضمن تبریک این روز در خصوص لزوم توسعه و رشد آموزش عالی در آینده و ارتباط آن با مسئله اشتغال اشاره نمودند.

پس از ایشان جناب آقای رضا اصالتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری به سخنرانی پرداختند. ایشان وجود مراکز آموزش عالی در شهرستان گنبدکاووس را حائز اهمیت ذکر کردند و وجود این مراکز را موجب حفظ امنیت و آرامش کشور دانستند و هر گونه همکاری و کمک به این مراکز آموزشی را که زمینه آموزش افراد جامعه برای پذیرش مسئولیت و اشتغال را فراهم می سازد، ضروری دانستند.

در پایان مراسم ضمن پذیرایی از میهمانان، به رسم یادبود به اساتید محترم مؤسسه لوح تقدیر اهداء گردید.

 

e1e2e3e4e5e6e7e8e9e10e11e12e13e14

1401 © کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی شرق گلستان می باشد.

جستجو